ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω απορίες?

Αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο από τις 10:00 έως 15:30 και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 14:30, 17:00 έως 21:00 στο +30 2310 233263 ή στο info@dimiourgiko-vildiridis.gr 

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία?

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο dimiourgiko-vildiridis.gr. Επιλέγοντας «Αγορά ως επισκέπτης» κάνετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας, και να χρησιμοποιήσετε την Λίστα Επιθυμιών.

Πως αλλάζω τα στοιχεία επικοινωνίας μου?

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και συμπληρώστε τα νέα σας στοιχεία.

Πως αλλάζω τον κωδικό πρόσβασής μου?

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και πατήστε αλλαγή κωδικού. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τον παλιό κωδικό, το νέο κωδικό και την επαλήθευσή του.

Τι κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου?

Πατήστε στα μπορντό γράμματα που γράφει Ξέχασα τον κωδικό μου και θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε το email σας για να γίνει ανάκτηση του κωδικού σας και να σας αποσταλεί μέσω email.

Πως μπορώ να παραγγείλω στο dimiourgiko-vildiridis.gr?

Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή.  Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στο σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό αν είστε νέος χρήστης ή πραγματοποιήστε την αγορά ως επισκέπτης χωρίς να δημιουργήστε λογαριασμό. Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στo Καλάθι Αγορών μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Ακολουθείστε τα βήματα. 

Είναι ασφαλές να κάνω online αγορές στο dimiourgiko-vildiridis.gr?

Το Δημιουργικό Βιλδιρίδη  λαμβάνει κάθε πρόσφορο μέτρο υιοθετώντας σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς, όπως παραδείγματος χάρη τα υψηλά επίπεδα κρυπτογράφησης τεχνολογίας SSL (Secure Socket Layer) που τίθενται σε λειτουργία κατά τη διάρκεια εισαγωγής ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που προσφέρουν κωδικοποιημένη επικοινωνία 256 bit.

Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω της Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου Alpha e-Commerce της τράπεζας Alpha Bank, η οποία ακολουθεί τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επίσης είναι πλήρως συμβατή με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των διεθνών οργανισμών καρτών Verified by Visa και MasterCard SecureCode για ασφαλείς on-line πληρωμές με κάρτα. Έτσι οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε με το dimiourgiko-vildiridis.gr μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.


Ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές?

Ναι, ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές και είναι ενσωματωμένος στην τιμή των προϊόντων μας. 


Πως μπορώ να δω την εξέλιξη της παραγγελίας μου?

Σας ενημερώνουμε για κάθε αλλαγή στην παραγγελία σας μέσω email. Μπορείτε όμως να επισκεφθείτε τον Λογαριασμό σας για να δείτε όλες τις παραγγελίες σας και τις λεπτομέρειες τους. 

Πως μπορώ να ολοκληρώσω την αγορά μου χρησιμοποιώντας την κάρτα δώρου-εκπτωτικό κουπόνι μου?

Αφού προσθέσετε τα προϊόντα στο καλάθι σας, πατήστε ολοκλήρωση παραγγελίας και ακολουθείστε τα βήματα. Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας δώρου ή του κουπονιού στο κουτάκι που γράφει εκπτωτικός κωδικός και πατήστε το βελάκι δεξιά για να υπολογιστεί εκ νέου το σύνολο της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν?

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με επιστροφή στη διεύθυνση Τσιμισκή 60, Θεσσαλονίκη, 54622. Οι επιστροφές γίνονται μέσω μεταφορικής εταιρείας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς. Μπορείτε επίσης να φέρετε οι ίδιοι το προϊόν σε εμάς, σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος στο 2310 233263 ή στείλτε μας email στο info@dimiourgiko-vildiridis.gr που να εξηγείται τους λόγους επιστροφής.
Το προϊόν ή τα προϊόντα μπορούν να αλλαχτούν με άλλο είδος ή να σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση, να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Δείτε αναλυτικά τους όρους επιστροφής εδώ.

Μπορώ να ακυρώσω ένα είδος από την παραγγελία μου?

Εφόσον δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας, απλά διαγράψτε το προϊόν που δε θέλετε από το καλάθι αγορών.  Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την παραγγελίας θα πρέπει να μας ενημερώσετε πριν αποσταλεί για να μπορέσουμε να ακυρώσουμε το είδος.
Εάν έχει ήδη αποσταλεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και να το επιστρέψετε ακολουθώντας τις οδηγίες επιστροφής που περιγράφονται παραπάνω.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου αν έχει ήδη αποσταλεί?

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ή μέρος αυτής, αφού έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει πρώτα να την παραλάβετε και στην συνέχεια να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα. 

Τι επιλογές αποστολής έχω?

Η αποστολή των παραγγελιών σε Ελλάδα γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS Courier, με την Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ και στο εξωτερικό με την εταιρία ταχυμεταφορών UPS. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η Ρωσία, όπου λόγω τελωνειακών διαδικασιών της χώρας είμαστε υποχρεωμένοι να αποστέλλουμε τις παραγγελίες με συστημένο ταχυδρομείο. 

Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας μου?

Για αποστολές σε όλη την Ελλάδα το κόστος είναι στα 3€ & ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 70€. Στα έξοδα αποστολής δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος της αντικαταβολής το οποίο ανέρχεται στα 3€ έξτρα μαζί με το ΦΠΑ.


Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους, σύμφωνα πάντα και με τη διαθεσιμότητα που αναφέρεται στη σελίδα του προϊόντος. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης και στη συνέχεια θα ενημερώνεστε για την κατάσταση της.  Από τη στιγμή που το δέμα σας  παραληφθεί από την εταιρία courier η παράδοση εντός Ελλάδας γίνεται την επόμενη μέρα ή σε δύο(2) εργάσιμες μέρες σε ποιο μακρινές περιοχές. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες. 

Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης?

Ναι μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης σε περίπτωση που θέλετε το προϊόν να σας αποσταλεί κάπου αλλού όπως πχ. Στο χώρο της εργασίας σας ή σε περίπτωση που η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο. 

Συμπεριλαμβάνεται η συσκευασία δώρου στην τιμή?

Όλα τα προϊόντα του Δημιουργικό Βιλδιρίδης συνοδεύονται από πολυτελή συσκευασία, που συμπεριλαμβάνει κουτί ειδικά σχεδιασμένο για το προϊόν, σακούλα και κάρα εγγύησης. 

Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια της παράδοσης?

Αν, απουσιάζετε την ώρα της παράδοσης, ο διανομέας της ACS, Πόρτα Πόρτα ή η UPS θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας, ώστε να κανονίσετε να περάσει ξανά σε μια ώρα που θα σας εξυπηρετεί καλύτερα. Επίσης μπορεί να γίνει και παραλαβή από κάποιο υποκατάστημα της εκάστοτε εταιρίας εφόσον ζητηθεί ειδικά.

Τι κάνω αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου ή παρέλαβα λάθος προϊόν?

Αν συμβεί αυτό παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για την επίλυση του θέματος.

Τι κάνω σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα?

Όλα τα προϊόντα μας περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους και συσκευάζονται επιμελώς.  Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.